Feber igen

Jag började bli sämre igårkväll och idag mår jag nästan lika dåligt som jag gjorde i tisdags eller vafan det nu var för dag. Jag var ändå på väg att gå till skolan. :P Typ typiskt mig antar jag.

När mamma och jag stod i hallen sade hon:
- Men Hanna, ska du verkligen åka till skolan idag?
- Ja, det ska jag.
- Men jag ser ju hur du kämpar.
- Äsch.
Hon suckade och sträckte fram handen och kände på min panna.
- Men Hanna! Du är ju varm! Nä, nu stannar du hemma!
- Men jag sade till Emma att jag skulle komma...
- Du sade till Emma...? Är det därför du ska fara?
- Men jag kanske vill fara till skolan... Lära mig saker och så...
- Gå och lägg dig, du är ju inte frisk.

Förresten såg jag på Amélie från Montmartre igår. Den var AWESOME!

Jag hoppas att jag repar mig tills imorgon så jag är kry till SSU mojjen.

Adios!

Haha, btw, såg här på kategorierna... Samma Sanna Sara. HAHA, pun discovery!

Kommentarer
Postat av: Emma

That was so not a pun.

2008-11-28 @ 11:07:53
Postat av: Saris Paris

MEN HANNA VAD SA JAG TILL DIG! Du kommer inte kunna fara i helgen! Buhuu jag som peppade värsta mycket, men asså jag tänker inte fara själv...



Bah... Kan du inte bara sova och inte göra något alls?

2008-11-28 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0