Epic fail. Eller nä, skojade bara.

Nu ska jag berätta en saga!

Över helgen ska Sara och jag fara iväg till Medlefors i typ Skellefteå (?) med SSU och det ska bli awesomeligt roligt. Och jag fick nyss permission av mor min att fara! :D Yeey! Så då hoppas jag på att friskna till ordentligt tills dess. Just nu mår jag på ett störande limboaktigt sätt. Jag är inte riktigt frisk, men inte riktigt sjuk heller. När jag sitter ner för länge blir jag rastlös, men om jag inte sitter ner börjar rummet snurra lite eller jag blir illamående eller whatever och måste sätta mig ner, så jag vet varken ut eller in. Men livet är nice ändå!

Har faktiskt suttit och skrivit NK i nästan en timme. Det var som att dö eller nåt. Blev sjukt rastlös och ba BAH och ville typ gräva ner uppgiften, men det går ju inte. Orkar inte satsa mer än G, klarar inte av det. Nu har jag skrivit lite grann och hoppas på att det uppfyller G-kriterierna och kanske till och med lite till. Jag kan inte låta bli att beskriva det lite för utförligt än G, är inte van att satsa G. Aja, whatever.

Jag har också spelat lite sims idag och en snubbe råkade dö. Han hade inget att göra så då fick han titta på stjärnorna och då föll det ner en satellit på honom. Oh well, liksom.
Jag finner det väldigt trevligt att Emma har installerat Sims också.



Aja. Nu hoppas jag på middag, har fått tillbaka matlusten nästan till fullo sort of.

Kommentarer
Postat av: Saris PA

2008-11-27 @ 21:30:37
Postat av: Saris Paris

Yay! Vad skojj att du fick klar tecken! Men alltså jag funderar på att berätta för mamma iaf eftersom det är lite svårt att förklara att jag måste fara till dig klockan 7 på morgonen! haha :P



Asså så jäkla kul med killen som fick en satelit över sig och dog! hahaa alltså jag visste inte att det gick! och emma, welcome to the sims side of life!



Scary picture btw. Usch och blä för katter.



Puss

2008-11-27 @ 21:32:43
Postat av: Emma

Asså, jag klarar inte av att spela sims. Jag måste ta bort det för jag kan inte låta bli att spela...

2008-11-28 @ 08:05:35
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sara du borde verkligen prata med henne och du borde ha gjort det tidigare.



Och Emma. Sluta acta so weak. Du kommer att vilja spela det nu i början men kanske nästa vecka kommer du ha tröttnat och sen efter några veckor eller nåt får du en ny peroid. Jag vet ingen som inte har det så. Det är fett med ovärt att avinstallera det.

2008-11-28 @ 09:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0