Asså, vad kan man säga?

Bibelfanatikerna i USA tar upp fighten. (Hm, bra fråga förresten, vem skulle egentligen vinna en fight mellan Gud och Edward? Enligt Stephenie Meyer skulle Edward vinna i en fight mot allas vår Harry James Potter*, så hur skulle det gå mot världens skapare?)

Den här är mer psykig och mer kristen (?) än de andra tre välskrivna artiklarna om Twilight jag länkade. Och, ja just det, glöm inte att flickor som ser på TV-program där folk har sex blir gravidare oftare.

Så, alla tjejer, glöm inte - håll dig borta från Gossip Girl, One Tree Hill (som är ett skämt) och andra dylika program - du kan bli gravid.

Och en sak till, min lillebror ANTON ÄGER ALLLAAAA:D Han är de bästa som har hänt mej. Han är så söt,rar och helt enkelt underbar <3 I LÖW HIM (L)

*Harry skulle vinna även om han bara fick använda Expelliarmus.

Anton delade med sig av sina tankar medan jag pratade med Fanny. Ursäkta mig, han är dum i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

okej. 1. Edward skulle fett förlora eftersom han faktiskt KAN dö. OCh det är ghud som gjort honom till en vampp (typ)

2. Psykig fakta!

3. Emma? Sitter du och skriver det eftersom Anton håller en pistol mot ditt huvud HAHA?

2008-11-19 @ 17:46:44
Postat av: Anonym

HAHHAHA OH NO! Gäller Grey's Anatomy i gravidkategorin?

2008-11-19 @ 19:32:45
Postat av: Emma

Anton skrev det, och jag tyckte att det var ganska roligt, den pojken borde läsa mer.

2008-11-19 @ 21:20:17
URL: http://hemmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0