Ett 'Har jag toxoplasma i min hjärna?' test

Det här har jag hittat på själv. Så det bör inte tas på så stort allvar.

Har du katter och/eller har du vuxit upp med katter?
Ja / Nej

Har din mamma haft katter innan du var född?
Ja / Nej

Har du eller brukar du komma i kontakt med färskt kattbajs?
Ja / Nej

Brukar du komma sent till jobbet och/eller inte följa tider i allmänhet?
Ja / Nej

Är du slarvig och oordningssam?
Ja / Nej

Om man: Brukar du bete dig lite som en slusk (strunta i att raka sig, bär inte ofta slips och bryr sig i allmänhet inte riktigt om sociala regler)?
Ja / Nej

Om man: Hamnar du i slagsmål ibland, är våghalsig, lätt att bli arg och har lätt för svartsjuka?
Ja / Nej

Om man: Är din utbildning av ganska låg standard?
Ja / Nej

Om kvinna: Brukar du bränna dina pengar på kläder och/eller smink så fort du får dem, ungefär?
Ja / Nej

Om kvinna: Är du vänlig, utåtriktad - många vänner?
Ja / Nej

Om kvinna: Är många av dina vänner män och du kan vara rentav slampig (promiskuös)?
Ja / Nej

Nu har jag två följdfrågor:

Tycker du att kvinnor med toxoplasma är mer attraktiva? (Analysera dina vänner i skallen och jämför de som har katter och de som inte har katter...)
Ja / Nej

Om du analyserar dina vänner: Tycker du att dina vänner med toxoplasma är mer intressanta att vara med än dem utan?
Ja / Nej

Om du nu svarat Ja på dessa två frågor är du ännu säkrare fri från toxoplasma.

Till er som svarat Ja på flest frågor och Nej på de två följdfrågorna: Du har antagligen parasiter i din hjärna. Men inget att oroa sig för! Vi människor har gått hand i hand med parasiterna sen tidens början.

Om du är kvinna med toxoplasma är du lite attraktivare. Om du är man med toxoplasma är du lite dummare.

(Det finns bara lite sjukdomar bakom toxoplasman, men som sagt; vårt immunförsvar kicks ass, så det är inget att ora sig för!)


Kommentarer
Postat av: En forvirrad jänta

Jao Hallao, jag undrar bara vad man ska göra om man fått denna parasit på hjärnan. För nu kan jag inte sluta tänka på han och det plågar min stjäl. Vad ska jag göra?

2008-06-20 @ 19:48:45
Postat av: Hanna (författaren till detta inlägg)

Han? Du kan inte sluta tänka på han? Parasiterna i din hjärna?

Man kan inte göra nåt, de är där om de är där. Lär dig att leva med det!

Thanx for reading!

2008-06-20 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0