Christer, min enda vän

Oh Christer!
Tänk att du finns!
Du är ju min vän för fan
Kanske säger jag det för ofta
Kanske skrämmer jag dig
Det vill jag inte göra
Men jag älskar dig för fan Christer!
JAG ÄLSKAR DIG!

Jag står utanför din dörr
Med blommor
Och en violask

Det sa mamma att jag skulle göra
När jag hittar någon som jag tycker om

Jag tejpar upp hjärtan på ditt skåp
Skickar lappar med XOXO på lektionerna
Jag mejlar dig konstant

Varför undviker du mig?
Du är min enda vän
Du Christer, du är min pojkvän

- av Hemmasara, Göteborgsresan, kring valborg-pingst -08

Kommentarer
Postat av: VL

Jadu, de dikterna ni skapade där va ju inte å leka med :P

2008-06-19 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0