Sjukaste...!



Se inte det här. Det är ovärt att slösa tid att se på.

Men jag har hett upp den här videon som ett läskigt exempel på hur många knäppa människor det finns i världen.

Det här är en tjej som UPPENBARLIGEN är helt obsessed med Neil Cicierega (skaparen till potterpuppetpals bl a...). Hon har gjort en figur av honom på The Sims 2!!! Sjukt!! Det som är DESTO sjukare är att hon har lagt upp det på youtube!!! Whaaaat?!? Sen på kommentarerna försvarar hon sig själv (då folk anmärker på att hon är helt sjuk i huvet) med att säga att hon hade extremt tråkigt.... Whaat?!??! Freak-O.

Hittade den här videon då Emma och jag kollade på nån grej av Neils kompis eller nåt sånt. Jag tror att vi blev smått förstörda efter den dagen.

Ciao people.
And don't show your wierdness public, if you don't want people to be scared of you, of course.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är läskigt, men läskigare hade det varit om hon gjort sig själv också... Jag och Hanna är ju definitivt Neil Cicieriga fangirls, men seriöst, finns en gräns. Hemma nu, förresten...

2008-07-24 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0