Half-Blood Prince trailer!

Efter månader av ängslig väntan har nu teaser trailern till den senast Harry Potter-filmen gått online! Visserligen en dryg timme för tidigt, men who cares? Jag har redan sett den typ 5,6 gånger och har självklart fått gåshud!


af
Vet inte om denna poster är officiell (säkert inte), men den var cool...


SPOILER ALERT!
Den var ganska lung och farten var långsam, inte så mycket action alltså. Den centrerade mest kring Tom Riddle. Det var jättecoolt. Man får verkligen känslan av att filmen kommer att bli mörkare och mer skrämmande än föregångarna. Yay, alltså! Half-Blood Prince är verkligen en av mina favoritböcker i serien, och som det ser ut nu verkar det verkligen som om filmen kommer att bli bra. Ungen som spelar Riddle ser mycket lovande ut, och av det man ser i trailern verkar Michael Gambon hållit sig i schack som Dumbledore. Jag ser verkligen (oj hur många gånger har jag skrivit det ordet...) fram emot "the theatrical trailer", och hoppas att det är mer action, lite mer händelser och lite mer snabba klipp med superb och fartig musik i bakgrunden. Missförstå mig inte, jag gillade verkligen den här teasern, den gjorde mig verkligen peppad!

En fråga bara. Det är sent på kvällen och så, men jag har inte lyckats förstå hur scenen med Ginny i en morgonrock nersnubblande i en damm hör ihop med resten av historien...

Annars, awsome!!!


Länken:
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=en-gb&vid=bc682eef-e76b-467a-9684-2ffebc997b91&playlist=videoByUuids:uuids:559dc068-6410-4b44-b816-14f629c281dd,986e16ee-2961-4c52-a01c-90794bcf7ec3,3e1ccfe0-654d-4c6f-9b72-3835db18eb77&from=ENGB_msnvideo&tab=s1204298895071&from=today_u21&wa=wsignin1.0&vv=600


Bör komma bättre kvalitet under dagen (det är faktiskt onsdag redan) eller den närmsta veckan. Längtar till full-screen-kvalitet!

EDIT: Bättre kvalitet! Mycket bättre!
http://www.moviefone.com/movie/harry-potter-and-the-half-blood-prince/27063/main

Är man nörd som jag, check this out: http://www.mugglenet.com/viewer/trailer.php?number=1
Klicka vidare och se nästa bild. Perfekt om man vill se ALLT!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FETT AWESOME!! Jaaa, eller hur...? What's up with Ginny in the morning gown? Men gick inte de på nån promenad eller nåt...? Usch, jag kanske bara blandar ihop allt med fanfics, man ska inte läsa sånt.

2008-07-30 @ 14:05:41
Postat av: Emma

Nä, men man kan inte låta bli...

2008-07-30 @ 16:30:58
URL: http://hemmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0