Det lilla mobboffret

Mongo, horunge
Kristina Lugn
Fan vilken fitta
Kristina Lugn
Soffpotatis, WoW-nörd, N00b
Jag är tönt, du är cool

Censurerade bort resten
Slängde orden i sopsäcken och knöt åt
Sen kom sopbilen
Och malde och brände bort det
Som om det aldrig funnits

Musiken följer mig vart jag än går
Som en tragisk film
Åh, vad jag älskar er
Aqua
Men det passade sig inte visst
Jävla mobbare och crackhoror

Jag ska döda er
Jag och min lilla stora pistol
Jag och min Barbie-Girl
Vi är bäst, vi är komplett
Jag och Barbie

Vi behöver inga andra
Mitt lössläppta fnask
Bresa benen för mig
Visa att det är jag som bestämmer

- av Hemmasara, Göteborgsresan, kring valborg-pingst -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0