OMG TWILIGHT!

Har nyss kommit hem från stan. Har varit och sett Twilight med Martina (sett den för andra gången). Den är fortfarande så sjukt bra. Men alltså, ibland ser ju Robert Pattinson ut som en liten gubbe. Speciellt när han sitter där i trädet.
Anyway. Jag peppar verkligen när filmen släpps som DVD. Ska fett med köpa den! Och se den, om och om igen tills jag kan alla repliker.

Mamma och Uffe ser på Körslaget där nere, tänker inte joina deras klan. Jag ska skriva (!), oh yes, it was a long time ago, men nu är jag back in my writing mode (borde måla eller öva fiol och saxofon, det skulle iaf vara vettigt).

Jäkla zombiespel btw. Nu måste jag börja om från början. Jäkla skit också.*



*Uffe har köpt Xbox 360 Elite (Krysslåda hela varvet runt). Jag håller på att spela Face Breaker, Dead Rising och GTA 4. Jag vet, I'm such a nerd, men jag blir stressad av att spela, så jag blir värsta elak också och skriker typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0