JUL JUL STRÅLANDE JUL

Har julstökat idag. Städat övervåningen och skrubbat badkaret som en tok bland annat. Ska sätta igång att göra veg. köttbullar ikväll, fixa med granen och klä den und so... Har slagit in alla julklappar nu förutom två som är ätbara.

Igår var jag vaken till nästan 4. Det var ganska ovärt, men Sara snackade med den där idioten och då läste jag igenom en gammal novell... Fan vad roligt det var. Det är så mycket man har glömt bort att man har skrivit och ba woot.

Tralala, ovärt inlägg jag vet. Men ändå. Så vet ni vad jag pysslar med nu i dessa juletider.

Fick en mild hjärtattack idag när jag såg tomten stå och dela ut godis på Coop.

Poeuf, mamma tjatar om att jag ska göra saker istället för att sitta vid datorn. Jag lyder snällt och fint. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0