All we can do is keep breathing

Hej Sn***! Vad man än ersätter de där stjärnorna med så blir det någon form av sextolkning!

Jag har varit hemma sjuk idag och även fast jag tycker att det är mysigt med att kunna vara hemma, ligga i sängen och dricka soppa och vara sjuk så är det absolut inte mysigt när bihålorna strejkar och det rinner snor/slem hela tiden!

Anyway så tänkte jag dela med mig av några roliga citat som kommer från min NaNoWriMo "roman" Star. Anledningen till att jag publicerar dem här är för att de blivit cuttade ur storyn för att de var för random men jag var tvungen att spara dem för att de är sjukt roliga om det saknas kontext!

"Don't be that way. Consider this a sign of a lucky life together if we've already said "I love you" to each other on our first date."

"Your grandfather is my brother."

Ehh, trodde jag hade fler men jag har inte orkat redigera allt än eftersom jag ännu inte skrivit något slut. Men det kommer så håll utkik efter roliga Sara citat!

 
(den här hittade jag på Deviantart så den är inte min, jag äger den inte men jag kan låtsas som att konstnären som gjort bilden blir åtminstone liite glad av att jag noterade den och vill dela den med resten av världen)

P.S Detta betyder inte att jag vill gifta mig med Mr. Craig or anything like certain other crazy fanstalkers. No, I just consider him a hottie!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Deviantart äger. Är de där citaten från din historia?

2008-12-04 @ 09:47:12
URL: http://hemmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0