Hej svejs!!!

Hallå där allihopa!

Till skillnad från Saras har min och Hannas i övrigt helt fantastiska skola misslyckats med att ge oss våra datorer. Det vill säga, de har dem, de vill bara inte ge oss dem än. How annoying! Det är anledningen till att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden. Eller okej. Vem lurar jag? Det är inte som om jag har bloggat mycket innan heller. Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på.

Idag hade jag franska. Det var skitkul. Mycket roligare än spanskan, och nej Hanna, det är inte för att franska är ett bättre språk, det är därför att klassen är liten och att vi har en asbra lärare med franska som hemspråk. Det har vi visserligen också i spanska steg 3 skillnaden är bara att den klassen ca 15 elever större, inkluderat ca 7 treor. Läskigt.

Jahopp, det var nog allt för idag.




[Meddelande till Sara:] Övernaturligt är klar om du inte redan visste det! Jag har bara en DVD och datorn kraschar snart, men jag har avi-filer i datorn (i tre olika storlekar) om det kan  vara av intresse. Jag kan nog också kanske rippa DVD när datorn är omformaterad. Men vi borde se den alla tre samtidigt tycker jag! Det skulle vara roligt. Den blev faktiskt lite bättre än jag trodde att den skulle bli. Den är 9 minuter och 40 sekunder lång. Går inte upp på youtube. Irriterande!


Nä, nu ska jag slutar blogga. Ikväll blir det förhoppningsvis en fortsättning på den fina High School-trenden som började med Mean Girls igår. Jag måste bara övertala min föräldrar att se på En prinsessas dagbok ikväll för att det ska bli fullbordat!



A+

Jag var bara tvungen att prova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0