Hanna is in tha house

Yup, I'm in tha house. Not outside, hö hö.

Idag har jag haft tyska steg 1 medan emma hade franska. Jag har en sjukt massa fördomar mot tyskland, men jag tyckte att lektionen var väldigt rolig och jag gillade det verkligen! Jag kan nog blåsa bort fördomarna och lära mig språket. Det var så galet roligt! Men jag ska i alla fall ge spanskan en chans imorgon. Måste ju hålla alla dörrar öppna (mja, så många som det går i alla fall).

Har skapat en deviant. Har jag sagt det? aja här är sidan, go and check it out peeps! Än så länge är det bara foton, ska utnyttja emmas kamera i framtiden förhoppningsvis så att jag kan lägga ut bilder på mina målningar också. Men aja, här är sidan:

http://www.haannapaanna.deviantart.com

Sara, att du kommer på simningen imorgon?? I can give you some hugs då, förstod väl att du skulle enda up kramsjuk!! Haha!

Buss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0