Half-Blood Prince skjuts upp

Döm om min förvåning när jag såg en artikel med just den rubriken på Aftonbladet.se. Eftersom Aftonbladet inte alltid är den allra säkraste källan bestämde jag mig för att kolla upp det. Jag hittade Warner Bros. pressmeddelande och insåg att det var sant. Det första ord som jag kom oh tänka på ska jag inte skriva här. Tydligen är allt post-production jobb klart, orsaken till uppskjutningen anges vara att WB fortfarande lider av sviterna på manusstrejken i vintras. De påpekade också i pressmeddelandet att fler människor skulle kunna ta del av filmen om den släpps på sommaren. Så nu är det alltså 17 juli som gäller istället för 21 november. Det enda positiva med allt detta är att gapet mellan HBP och första och andra delen av Deathly Hallows inte kommer att vara så lång. Nu hopas jag verkligen att det blir den bästa filmen i serien hittils.

Igår var det 98 dagar kvar till filmen skulle ha släppts. Idag är det 335 dagar kvar.



Ah, jag blir deprimerad!

Kommentarer
Postat av: Hanna

buhuu... Jag förstår din depponess... Jag skulle förkolna eller nåt ifall Twilight kom ut värsta sent.... Fast jag får ju boken i september så man är väl härdad..................................................... mmm.....

2008-08-15 @ 12:43:04
Postat av: Fannie

Uhhhh cry man bli fet deppis :(



URK!



nån stans läste jag att dom inte vill krocka med någon twilight premiär lr va de va,,, BUU!



kram ses imrn ^^

2008-08-17 @ 12:07:48
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0